tirsdag den 25. september 2007

Galehuset er død - de gale længe leve

Den stille eskalering i forholdet mellem de moderate kræfter og de mere rabiate kræfter - omtalt tidligere på denne blog - har medført, at moderator-gruppen har valgt at trække stikket på Galehuset.

RIP


Det er med sorg, at nyheden om den alt for tidlige død er nået Kirkegårdsvej (!), men måske ikke helt overraskende, udviklingen taget i betragtning. Der var for meget fnidder-fnadder samt en radikalisering af ungdommen (med lille u) og dele af SUA, der var for lidt sjov, der var for dårlig stemning i bussen.

Jeg har dog en stålsat tro på, at et nyt og stærkere GH vil opstå i asken af det gamle. Mindre, men stærkere.

Galehuset har gjort meget for mig, givet mig nogle nye venner og bekendtskaber, og givet mig lyst til udebaneture og flere kampe mod VFF og deslige. Det vil blive savnet.

Hvil i fred!

PS: Hvordan fanden kommer jeg til Herning på søndag?

Ingen kommentarer: