onsdag den 2. januar 2008

Jinx??

Jeg har tidligere bemærket, at de hviee spillede markant dårligere, når jeg var til stede på tribunen. Da uheldet ikke kan forfølge mig på denne måde i vinterpausen (tør jeg tage ud og se basket-afdelingen mod Åbyhøj på tirsdag??), har det valgt at forfølge mig på anden vis.

Således havde jeg en gennemsnitlig tilbagebetaling pr væddemål på 185% i november (ok, der var en del lucky punches i mellem.. Viborg away fx), mens den i december er faldet til 30%. Og januar startede med, at en kupons sikre kamp, der lige skulle hæve oddset med 10% - Barca hjemme mod et 3. div hold - endte uafgjort. Efter Barca havde været oppe med 2 mål efter 10 min. De catalanske ***** gør det for at straffe mig!! Nuvel, man skal aldrig spille på cup-kampe, men man skulle jo tro, at der var et par Barca-reserver, der gerne ville vise deres værd? Hmm..

Jeg må vist hellere vente til foråret med at spille igen...

Ingen kommentarer: