lørdag den 8. marts 2008

A new beginning..

Denne signatur er flyttet, internettet er langt om længe flyttet med - og foråret står for døren.

Der er med andre et væld af nye indlæg på vej - de skal baaare lige skrives. Derudover har en NN - navnet er bloggen bekendt - lovet at sende et indlæg eller to i løbet af foråret...

For nu lige at komme i gang med et let indlæg, så snakkede jeg med en, der ligesom mig lider af den hvide feber, om de tre mindst ultra ting, man gør og har.

Her er min liste over de tre MINDST ultra aspekter ved min tilværelse...

1. Jeg har en cykelhjelm. Og bruger den af og til...
2. Jeg drikker ganske vist spande ad kaffe, men rører ellers ikke stærkere stimulanser end alkohol. Mest af alt fordi jeg er en tøsedreng.
3. Jeg forstår godt, at Mads Jørgensen forlod AGF, konkurstrusler og bundkamp til fordel for BIF, fast og høj løn og medaljekampe...

Inspireret af Erlend Loe vil jeg ikke afvise, at der kommer andre lister.

Ingen kommentarer: